Dari Begadang Sampai Begadang Lagi(~ ̄▽ ̄)~


Jam 9.12 waktu Indonesia bagian barat aku bangun. Maklum sanés hartosna kuring kedul bangun pagi, emang uda tradisi mun lagi “dapet” pasti kieu. Kapan lagi kan bisa bangun siang-siang… Cuma sebulan 7x hehe. Pas bangun asli sumpah maleeeeeeeeeeeeeeeeeeeees pisan! Tiba-tiba aya sms ti si Beti Laponte foto téh kudu anggeus isuk TITIK! Halah siah kuring jangar harita! Jaba acan noél-noél pisan éta poto karék di wilah-wilah nu goréngna hungkul. Heug siah kéhéd. Buru-buru kuring lumpat ka kostan si Dika Adonan. “A, atulah buru pang edit keun fotona… besok harus uda jadi a,,,”. Tapi tetep wéh si aa nyantai. Hih beuki keheul wéh urang!. Ya emang sih kuring ogé ngerti manéhna keur riweuh ku skrisipna tapi kan mun ieu gawéan téu anggeus ngkéna nu kéuna kuring. “A, hayu bantuan atulaah.. tenang wéh da dibayaaaar..”. si aa langsung beunta. Ah shit naha maké ngadadak deui ieu ngan dibéré sababaraha poé. Nya berarti wayahna wéh mun dikerjakeun kilat kieu pastina hasilna ogé abstrak. Tapi baé lah nyantai wéh kumaha engké.

Nah nu nga sms teh lain si éta hungkul, loba ternyata. Aya nu ngajak kadieu lah, kaditu lah. Si Eka ngajakan latian nyényong, si séré ngajak shopping, si Ela jeung Isty ngariweuhkeun tugas fonologi nu can réngse, ieu deui si Ai Karlina ngajakan kawonajaan. Hadeuuh jangar urang. Tapi pangpangna mah ieu yeuh si poto-poto kéhéd. Caritana rengsé nya ieu téh ngeunaan foto da si aa nu nanggung jawabna, éh pas kari rep nepi kostan ujug-ujug aya nu ngetok panto “Unuuuuy….unuuuuy..” jol si sere!. Oh Neptunuuuuus!. Manéhna ngajakan kongkow jeung si Eka. Dina haté mah haro pisan tapi maksaan waé jalan. Padahal kuring téh keur loba gawé. Keur rieut. Nya tapi ahirna mah cap cus ogé jeung éta budak alatan kuring dipaksa jeung di ancem mun kuring teu miluan jatah traktiran kuring ti si Eka bakal di bérékeun ka si sere. Nya heuuuh! Hayu lah cap cus!

Geus wéh nya…. gara-gara kongkow tugas terlupakan, poto terabaikan, kesempatan di piceunan. Ka kings caritana mah. Muter-muter wéh ningalian sapatu uchul-uchul pisun. Tapi lila bener éta si sere nu niat meuli sapatu milihna. Nepi ka cangkeul bujur. Egois pisan éta budak, kuring ménta ditemenin meuli tas hari Minggu meuni embung. Giliran manéhna ménta ulin urang ladenana. Iraha sih urang nyebut henteu? Huh. Bete. Tos nya ngomongkeun batur. Urang balik deui. Si aa jol sms “hayu ngerjakeun poto”. Hah! Ih naha? Ai sugan téh geus dikerjakeun ku manéhna ti tadi. Ya Alloh, berarti kuring kudu buru-buru balik ka kostan tapi si Sere lila keneh milihan sapatuna, geus wéh urang delékan manéhna. Abis uda kesel sih _ . Hapunten nya Ser hehe ini Cuma curhat kok. Tapi selama perjalanan pulang kita ketawa terus ngomongin tentang mata dan saling ngehina satu sama lain wkwk. Entah kenapa ya meskipun mereka (Eka Sere) itu sering bikin aku kesel tapi mereka itu sering banget bikin aku ketawa haha (╯▽╰) , makanya aku nyaman banget sama mereka.

Abis nyampe kostan aku langsung mandi “gejebar… gejebur….” gitu deh suaranya kira-kira. Terus langsung ke kosta si Dika Adonan. Dan ternyata dia lagi ngerjain fotonya. Dan nyampe sekarang belom kelaaaar (_) hwaaaaaa…. gara-gara ga bisa nemuin tombol “next” buat ngeburning. Ini tuh uda jam setengah 12 tapi belom kelar juga…. hwaaa pengen nangiiiiis (_). Kayaknya malem ini bakalan begandang lagi deh kayak malem kemaren L padahal aku cape banget. Kamari begadang ayeuna begadang ogé. Ya Alloh kumaha ieu tacan rengsé? Bantosan si aa milarian tombol “next” na ya Alloh. Amin.

Hmm… sanajan dugi ka detik ieu gawéan kuring tacan rengsé boh éta poto boh éta tugas tapi kuring kudu tetep optimis.


 

4 thoughts on “Dari Begadang Sampai Begadang Lagi(~ ̄▽ ̄)~

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s